При виготовленні меблів ми приділяємо увагу всім деталям, ретельно перевіряючи якість та надійність кожної конструкції.
Ми надаємо гарантію на всі вироби та постгарантійне обслуговування.
Вся продукція «Інтео» сертифікована, її екологічність підтверджена висновком СЕС.
Під час перевірки посилки під час отримання Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння іноді трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити:
1. Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, можливе повернення товару.
2. Якщо проблему виявлено пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши листа на електронну адресу inteo@inteo.com.ua. Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту придбання ви можете повернути продукт. Якщо ви знайдете шлюб, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення, а у разі обміну чи повернення товару розповість, як надіслати посилку нам. Орієнтовно протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернені позиції, приймаємо рішення щодо повернення коштів на зазначений рахунок. Додатково вам надішлють повідомлення на електронну адресу про статус повернення. Єдине прохання: не повертайте нам товари, через які немає аргументованих причин для обміну чи повернення. У всіх інших ситуаціях ми намагатимемося допомогти швидко і легко оформити обмін або повернення. З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефонами: (044) 332 00 90, 332 00 60.